Nikoho nevydíráme, odmítla společnost Bezosovo obvinění

Zakladatel a šéf internetového obchodu Amazon Jeff Bezos.

Společnost American Media, Inc. (AMI), která vlastní bulvární list National Enquirer, odmítla obvinění zakladatele a šéfa internetového obchodu Amazon Jeffa Bezose z vydírání. Bezos tvrdí, že National Enquirer se ho snažil vydírat hrozbou zveřejnění intimních fotografií, které údajně poslal své přítelkyni.

"Rozhodně to není vydírání," prohlásil v rozhovoru s televizí ABC News Elkan Abramowitz, který je právním zástupcem šéfa AMI Davida Peckera.

Bezos a jeho manželka MacKenzie oznámili rozvod minulý měsíc těsně předtím, než National Enquirer informoval o mimomanželském poměru magnáta. Zakladatel Amazonu pak tento týden na blogu zpřístupnil e-mail, ve kterém obdržel hrozbu zveřejnění důvěrných fotografií, které ho zachycují s přítelkyní Lauren Sanchezovou. Miliardář, který je také vlastníkem deníku The Washington Post, řekl, že mateřská společnost National Enquireru chtěla, aby veřejně prohlásil, že zprávy listu o něm nejsou politicky motivované, a aby upustil od vyšetřování, jak AMI získala jeho soukromou korespondenci.

Abramowitz uvedl, že materiál o Bezosovi byl jen obyčejným příběhem, vyjednávání pak opakovaně označil za součást novinářské práce. Dodal, že National Enquirer navíc již o Bezosově milostné aféře informoval.

Již v pátek National Enquirer oznámil, že si sice nemyslí, že by jednal protizákonně, ale že Bezosovo obvinění prošetří.

Foto: ČTK/AP , Cliff Owen

Autor: ČTK



Čtěte dále

Titulní stránky významných periodik - 22. 2. 2019

O čem píše dnešní The Guardian? Čemu se věnují The New York Times? Zde najdete každodenní přehled vybraných titulů světového...

Kdo usedne na dvě volná místa v radě, se rozhodne sněmovna v březnu.

O místa v radě ČRo se utká Kňourek, Racek nebo Soukup

O dvě místa v radě Českého rozhlasu se utkají Tomáš Kňourek, Jan Krůta, David Soukup, Ilja Racek, Martin Vychopeň a Zoša...

Odpad (ilustrační foto).

ASEKOL láká na červenou

Neziskově hospodařící společnost ASEKOL, která v České republice zajišťuje zpětný odběr elektroodpadu pomocí sítě stacionárních...

Jaromír Soukup.

Kdo stojí za Deníkem N? Sledujte ve čtvrtek MOJE ZPRÁVY

Také vás zajímá, kdo ve skutečnosti vrtí Deníkem N? Tak sledujte dnes ve 20.05 Moje zprávy na TV Barrandov a dozvíte se to!

Titulní stránky významných periodik - 21. 2. 2019

O čem píše dnešní The Guardian? Čemu se věnují The New York Times? Zde najdete každodenní přehled vybraných titulů světového...

Titulní stránky významných periodik - 20. 2. 2019

O čem píše dnešní The Guardian? Čemu se věnují The New York Times? Zde najdete každodenní přehled vybraných titulů světového...

Bulvár a opozice překvapivě obsadily třetí a čtvrtou příčku.

V Kremlu se čte hlavně Kommersant, ale i opoziční média

Lidé v nejvyšších patrech ruské politiky nejčastěji čtou respektovaný liberální deník Kommersant, neváhají ale ani s předplatným...

Prohlášení Jaromíra Soukupa ke lžím publikovaným v Deníku N.

Prohlášení Jaromíra Soukupa ke lžím publikovaným v Deníku N

Chtěl bych velmi razantně odmítnout všechna obvinění, která vůči mé osobě, ať už přímo, nebo nepřímo, publikoval v posledních...

Jaromír Soukup.

Nenechte si ujít Moje zprávy dnes večer na TV Barrandov

Nový formát televizních zpráv přináší daleko víc než jen zajímavý pohled na aktuální dění. Zprávy s nadhledem, rozhovory s...

Ivo Lukačovič opouští představenstvo Seznamu.

Z představenstva Seznamu odchází majitel Lukačovič

Majitel tuzemské internetové jedničky Seznam.cz Ivo Lukačovič opouští pozici předsedy představenstva společnosti a nadále nebude...

Titulní stránky významných periodik - 19. 2. 2019

O čem píše dnešní The Guardian? Čemu se věnují The New York Times? Zde najdete každodenní přehled vybraných titulů světového...

Jaromír Soukup.

Já a daňový ráj? Jsou to lži, říká k Deníku N Jaromír Soukup

Deník N v pondělí na své titulní straně informoval o tom, že mediální magnát a populární moderátor TV Barrandov Jaromír Soukup...

Logo ruské televize RT v okně kancelářské budovy v Moskvě.

Facebook zablokoval stránku ruské televizi RT, prý šířila dezinformace

Americká společnost Facebook zrušila několik stránek s vazbami na Rusko. Jednou z nich je populární projekt ruské televizní...

Ve zprávě britského parlamentu jsou volena ostrá slova ohledně facebooku.

Digitální gangsteři, píše o facebooku zpráva z parlamentu

Sociální síť facebook naléhavě potřebuje regulaci, která umožní chránit soukromí uživatelů a bojovat proti šíření dezinformací....

Titulní stránky významných periodik - 18. 2. 2019

O čem píše dnešní The Guardian? Čemu se věnují The New York Times? Zde najdete každodenní přehled vybraných titulů světového...

Titulní stránky významných periodik - 17. 2. 2019

O čem píše dnešní The Guardian? Čemu se věnují The New York Times? Zde najdete každodenní přehled vybraných titulů světového...

Titulní stránky významných periodik - 16. 2. 2019

O čem píše dnešní The Guardian? Čemu se věnují The New York Times? Zde najdete každodenní přehled vybraných titulů světového...

Titulní stránky významných periodik - 15. 2. 2019

O čem píše dnešní The Guardian? Čemu se věnují The New York Times? Zde najdete každodenní přehled vybraných titulů světového...

Daniel Křetínský.

Křetínského CMI koupila časopisy Lagardére za více než miliardu

Společnost Czech Media Invest (CMI), kterou spoluvlastní český miliardář Daniel Křetínský, dokončila nákup francouzských časopisů...

Ilustrační foto.

Boj o autorská práva: radost vydavatelů, kritika on-line firem

Noční dohodu členských zemí EU a europarlamentu o kompromisní podobě budoucí směrnice o ochraně autorských práv na internetu ve...

další zprávy

Titulní strana Standardní písmo Větší písmo

Tmavé zobrazení
Přepnout na plnou verzi