Komerční prezentace

VODKA 42 BLENDED

vodka_42

V České republice má výroba vodky slušnou tradici. České vodky bývají z melasového lihu, polské z bramborového a severské z obilného. Vodka 42 Blended nabízí všechny klady zahraničních vodek a nepopře českou tradici. Pšeničný líh zaručí lahodnost a jemnost, vinný líh charakter a melasový líh s jeho zemitostí a plností zajistí unikátní chuť a vysokou stabilní kvalitu. To je Vodka 42 Blended. A proč 42? Protože má 42% alkoholu tedy o 4,5 % více, než ve vodkách bývá.
Při výrobě Vodky 42 Blended je použit výhradně trojnásobně destilovaný jemný líh. Ten se smíchá s důkladně změkčenou a odmineralizovanou vodou a upraví poměr ve vodce na unikátních 42 % alkoholu. Vodka se následně filtruje přes dřevěné uhlí kokosových skořápek. Pomalý průtok destilátu přes čtyři metry vysoký filtr zaručuje, že výsledný nápoj je hoden pozornosti každého, kdo nechce splynout s davem a má rád výzvy.

České blendované vodce se daří

Vodka 42 byla na český trh uvedena v roce 2003. Už v roce 2007 navýšila značka díky úspěšné televizní kampani prodej o 100%. Velká změna a inovace o tři roky později přinesly další úspěchy; Vodka 42 si do svého názvu přidala označení blended a stala se tak první českou blendovanou vodkou. Nová lahev navíc získala cenu za Obal roku. Změna složení i nová kampaň přinesly brandu Vodka 42 Blended meziroční nárůst prodeje o 30%, přestože meziročně trh vodek stagnuje. Skvělá vodka v ryze českém podání se může bez problémů srovnávat se špičkou světové konkurence.

Zajímavost na závěr

Víte, že v roce 1975 se vodka stala nejprodávanější lihovinou v USA?

www.vodka42.cz





Čtěte dále

další zprávy

Titulní strana Standardní písmo Větší písmo

Tmavé zobrazení
Přepnout na plnou verzi