Komerční prezentace

JAK UŠETŘIT PŘI PLÁNOVÁNÍ SLUŽEBNÍCH CEST

Hlavní požadavky firem
Podíl rezervací ubytování přes internet zaznamenává v posledních třech letech nárůst, v České republice však tento trh není ještě zdaleka nasycen. „V současnosti je nejčastějším požadavkem firem při spolupráci se specializovaným online ubytovacím systémem hlavně zajištění nižších cen, nabídka kvalitních hotelů a dobré pokrytí v jednotlivých regionech. Důležitá je také spolehlivost a rychlost vyřízení objednávky, případně flexibilita při její změně,“ shrnuje Tomáš Nezdara ze společnosti HOTEL.CZ.

Úplný outsourcing
Maximální doba strávená hledáním vhodného ubytování na internetu je pro 85% respondentů 30 minut, stejně velká skupina však za optimální považuje čas od 5 do 15 minut.

Spolupráce s jedním rezervačním systémem zkracuje dobu strávenou hledáním ubytování na minimum. Firma zadá své požadavky, nechá si vyhotovit dlouhodobou nabídku, která může být průběžně aktualizovaná, a veškeré starosti s ubytováním přenáší na externího partnera. „Kromě časových úspor představuje spolupráce pro firmy také úspory finanční, cena za ubytování při dlouhodobé spolupráci je pochopitelné nižší. Standardně je součástí smlouvy také administrativní pomoc nebo asistenční linka“ dodává Tomáš Nezdara.

Řešení pro nečekané situace
Rezervační systémy jsou schopné řešit také nestandardní situace. Pokud jsou kapacity vybraného hotelu vyprodané, pokud firma potřebuje neplánovaně ubytovat více lidí nebo pokud potřebuje na poslední chvíli zajistit konferenční prostory, přesouvají se starosti firmy na rezervační systém. Jeho zástupci jsou schopni v domluveném termínu zajistit náhradní ubytování v dosahu, kvalitě a ceně podle požadavků firmy.

Odměny pro zaměstnance
Dalším bonusem může být zajištění jiných zaměstnaneckých benefitů, relaxačních aktivit nebo jiných jednorázových odměn pro zaměstnance. Například poukazy na wellness pobyty, které mohou sloužit jako odměna pro zaměstnance, jsou pro firmu ze zákona osvobozeny od daně a neplatí se z nich ani odvody na sociální zabezpečení a zdravotní pojištění.

O společnosti HOTEL.CZ, a.s:
Portál HOTEL.CZ patří s 200 000 unikátními návštěvníky měsíčně mezi přední rezervační služby na českém trhu cestovního ruchu, nabízí ubytování ve více než 1300 ubytovacích zařízení v ČR. HOTEL.CZ, a.s. provozuje vlastní centrální hotelový rezervační a recepční systém PREVIO a spravuje portály Hotel.cz, Turistik.cz a Spa.cz.




Čtěte dále

další zprávy

Titulní strana Standardní písmo Větší písmo

Tmavé zobrazení
Přepnout na plnou verzi