Tato dvě anglická slova za sebou ukrývají mnohé. Zbystřit by teď měli hlavně všichni ti, kteří právě zvažují prodej nemovitosti. Jde totiž o velice důležitý proces v prodeji nemovitosti a není radno ho opomenout. Pokud si s touto fází příprav před procesem prodeje vyhrajete, vaše šance na úspěch - na rychlé oslovení kupce a prodej domu za plánovaný finanční obnos - se podstatně zvýší.
Co vše homestaging zahrnuje?
Ve zkratce tento pojem označuje fotodokumentace nemovitosti, které předchází odborná příprava bytu nebo domu na vstup na realitní trh. Tato příprava spočívá v drobných opravách, úklidu a stylizování interiéru tak, aby působil příjemně, čistě, ale zároveň také zabydleně a útulně. Tato umocněná atmosféra pohody domova bude čišet z každé fotografie, která se potenciálním kupcům dostane do rukou. Výsledkem této přípravy je prodej za co nejvyšší cenu a v co nejkratší době.
Jak se k tomu postavit?
Správně odvedený homestaging vyvolá pocit neopakovatelnosti a atraktivnosti vámi prodávaného příbytku. Efekt homestagingu umocní první dojem z inzerovaných fotek a vzbudí v zájemci touhu domluvit si prohlídku. Pokud toho docílíme, jsme na nejlepší cestě k prodeji. Ne nadarmo se říká: "Nikdy nedostanete druhou šanci udělat dobrý první dojem".
Tato metoda si zakládá na přípravě a detailech, které znásobí zájem o vaši nemovitost. Díky profesionální péči vzbudíte dojem upravené a zároveň originální nemovitosti, po které každý dychtí.
Kvalitní homestaging a jeho efekt
Dekorace, doplňky, světlost interiéru a jeho prostornost doslova čiší z každé fotky od kvalitního interiérového designera. Odhad ceny nemovitosti je vždy větší, odvedete-li kvalitní homestaging. Každý realitní makléř vám doporučí využití této služby jako vhodné investice pro rychlé a efektivní zhodnocení vaší nemovitosti. Realitní kancelář, která chce v konkurenci obstát, by měla mít své realitní agenty proškoleny i v tomto oboru.
Neopomeňte také fakt, že potenciální kupec si vytvoří první dojem během třiceti vteřin po vstupu do vašeho domu. Takže přestože vaše nabídka a umě pořízené fotografie zapůsobila, je třeba následně vyvolanému dojmu dostát a připravit interiér i exteriér tak, aby kupujícího zaujal bezprostředně ještě více, než prostřednictvím fotek.
Homestaging je také dalším z důvodů, proč se při prodeji nemovitosti svěřit do rukou odborníků. Člověk proškolený a zkušený vidí vždy každý detail a ví, jak vše doladit tak, aby nemovitost vyvolala v zájemcích o koupi přesně ty pocity a dojmy a touhu nemovitost získat.